opisania praktykš...
PokaĹź mi serce nie opÄtane zwodniczymi marzeniami, a pokaĹźÄ ci czĹowieka szczÄĹliwego.
W tym kraju takie rzeczy dziejš się obecnie w każdym stanie.PROJEKT 10
Druga doroczna konferencja nt. Projektu 10 odbyła się wiosnš 1992 w Beaverton w stanie
Oregon w Hotelu Greenwood. Projekt 10 został zapoczštkowany w roku 1984 poprzez
znanš lesbijkę Virginię Uribe. Ruch homoseksualistów wykorzystał ten projekt do uzyskania
swobodnego dojcia do dzieci w szkołach publicznych w Los Angeles. Projekt 10
rzekomo ma zapewnić dostęp do poradnictwa młodym ludziom cierpišcym emocjonalnie z
powodu skłonnoci homoseksualnych czy biseksualnych. W rzeczywistoci za, Projekt 10
nie pomaga młodzieży uwolnić się od homoseksualizmu. On zachęca ich do zaakceptowania
tego oraz dalszego rozwijania zachowań homoseksualnych, kontaktujšc ich często z grupami
z zewnštrz jak np., z Programem Konsultacji Phoenix. Obecnie Projekt 10 jest
wprowadzany do szkół w Oregonie. (18)
DOWIEDZ SIĘ CZEGO UCZĽ TWOJE DZIECKO
Otrzymałem list od bliskiego przyjaciela z Spokane. Jest to biuletyn ostrzegajšcy każdego
wierzšcego w tym stanie i w okolicy. Właciwie to powinnimy ostrzec całš Amerykę. Nosi
on tytuł Dowiedz się czego uczš w naszych szkołach. Zacytuję Sandy Ogle:
ledziłem sprawę Jeffreya Dahlmera. Czy zastanawiacie się co opętało człowieka, który
chce współżyć seksualnie ze zwłokami? W maju 1989 roku mielimy spotkanie w szkole
podstawowej w Mead (Mead znajduje się w północnej częci Spokane), w którym udział brali
rada naukowa do spraw seksu z Mead oraz około 300 rodziców. Panował brak zgody
odnonie tego, czego nauczano o AIDS, zgodnie z programem edukacji seksualnej. Na tym
spotkaniu dowiedzielimy się, że w szkole podstawowej w Mead w zasadzie nauczano dzieci
jak uprawiać seks ze zwłokami, a także praktyk bestialstwa i homoseksualizmu. (19)
Aż trudno w to uwierzyć, lecz istniejš wystarczajšce dowody potwierdzajšce to. Omawiano
sprawę ucznia, który przyprowadził na lekcję dorosłego kochanka, po to, aby opowiedzieć
innym uczniom o ich wzajemnych relacjach. Aby dolać jeszcze oliwy do ognia padła wtedy
wypowied stwierdzajšca, że małżeństwo nie ma żadnej wartoci i dlatego nie możemy
nauczać o małżeństwie! (20)
Czy potrzebujemy takich lekcji, które rozwijałyby zainteresowania uczniów w tym kierunku?
Czy na tym polega cała modyfikacja zachowań? Wydaje się, że tak jest. Prowadzi to tylko do
większego obłędu i tworzenia kolejnych Jeffreyów Dahlmersów. Nic więc dziwnego, że
nasze wyniki w nauce obniżajš się stale, podczas kiedy wszelkiego rodzaju przestępczoć
gwałty, narkotyki, alkoholizm, zabójstwa, napady gwałtownie wzrasta. Czy wiesz co
znajduje się w programie nauczania w twoim regionie? Jeli nie, to lepiej to sprawd. Mylę,
że profesjonalici winni sš nam tego, rodzicom płatnikom podatków, aby przekazać
naszym dzieciom taki rodzaj wiedzy, który pomoże im wyrosnšć na odpowiedzialnych ludzi.
CZARY ZAMIAST CHRZECIJAŃSTWA
Czy musimy stać z boku i biernie przyglšdać się jak czary zajmujš miejsce chrzecijaństwa w
naszych szkołach? W szkole prywatnej w Pacific Northwest kilka lat temu nie pozwolono
dzieciom obchodzić tradycyjnych wišt Bożego Narodzenia. Władze szkolne uznały, że
byłoby to niewłaciwie. Religia nie jest dozwolona w klasach. Musi istnieć separacja
pomiędzy państwem a kociołem, prawda?
Ponieważ więta Bożego Narodzenia to więta chrzecijańskie, władze szkolne postanowiły,
że nie wolno wypowiadać nawet słowa Boże Narodzenie i zamiast corocznych obchodów
wišt Bożego Narodzenia, młodzież szkolna będzie zobowišzana do wzięcia udziału w
programie Zima Solistyczna. 19 grudnia więtowano Zimę Solistycznš w szkolnej auli pod
hasłem: więtujemy Powrót wiatła.
Okładka programu oficjalnych obchodów, wręczana rodzicom i dzieciom, jest bardzo
pouczajšca. Ukazuje babilońskiego boga słońca Lucyfera oraz boginię księżyca. Wewnštrz
wydrukowany był opis programu Solistyczna Zima:
Każde dziecko, zanim wejdzie na salę, zostanie poczęstowane ciastem słońca i księżyca,
póniej wszyscy usišdš zgodnie ze znakami zodiaku monotonna intonacja rozpocznie
się wraz z wejciem na salę. Bóg słońca i bogini księżyca wejdš na salę z każdym
wchodzšcym. (21).
Nie jest to nic innego jak tylko więtowanie, które od pradawnych czasów jest satanistycznym
więtem czarów. Ciasto konsumowane w szkole jest symbolem tego samego, jakie pożerali
pogańscy czciciele boga słońca Baala i bogini Astores (bogini księżyca) podczas rytualnej
proklamacji stanowišcej obrzydliwoć wobec Boga Biblii.
W pewnym momencie tego solistycznego programu, weszły dzieci z pieczštkš kodu
kreskowego na czole. Dzieci, które nie miały tego kodu kreskowego zostały odrzucone. Tylko
te dzieci, które miały kod kreskowy były wychwalane jako godne i dobre. Aby to
zrozumieć proszę czytać Objawienie 13:16-18. Przyjšć znamię oznacza sprzymierzyć się z
antychrystem. Pamiętajmy, że program Zima Solistyczna zastšpiła obchody wišt Bożego
Narodzenia.
ROZDZIAŁ KOCIOŁA OD PAŃSTWA ?
Ponieważ Boże Narodzenie to więto religijne, dlatego zostało zakazane w tej szkole. A zamiast tego program
Zima Solistyczna wprowadził dzieci w najbardziej pogańskie i satanistyczne rytuały New Age jakie można sobie
wyobrazić. Wydaje się przeto, iż ze szkół została usunięta wyłšcznie religia chrzecijańska, a nie pogańska
religia szatana.
WYŁĽCZNIE rozdział religii chrzecijańskiej od państwa jest jednoznacznie widoczny w
ulubionej ksišżce Aleksandra Lamara Bóg wewnštrz. Napisano w niej: Wszyscy
jestemy bogami. Przyjaciele, koncepcja o tym, że człowiek jest bogiem, jest z gruntu
fałszywa! Jest to czysty hinduizm. Jeden z autorów podkrelił, że jest to panteizm. Głównym