ďťż

opisania praktykš...

Pokaż mi serce nie opętane zwodniczymi marzeniami, a pokażę ci człowieka szczęśliwego.

W tym kraju takie rzeczy dziejš się obecnie w każdym stanie.
PROJEKT 10
Druga doroczna konferencja nt. „Projektu 10” odbyła się wiosnš 1992 w Beaverton w stanie
Oregon w Hotelu Greenwood. „Projekt 10” został zapoczštkowany w roku 1984 poprzez
znanš lesbijkę Virginię Uribe. Ruch homoseksualistów wykorzystał ten projekt do uzyskania
swobodnego dojœcia do dzieci w szkołach publicznych w Los Angeles. „Projekt 10”
rzekomo ma zapewnić dostęp do poradnictwa młodym ludziom cierpišcym emocjonalnie z
powodu skłonnoœci homoseksualnych czy biseksualnych. W rzeczywistoœci zaœ, „Projekt 10”
nie pomaga młodzieży uwolnić się od homoseksualizmu. On zachęca ich do zaakceptowania
tego oraz dalszego rozwijania zachowań homoseksualnych, kontaktujšc ich często z grupami
z zewnštrz jak np., z Programem Konsultacji Phoenix. Obecnie „Projekt 10” jest
wprowadzany do szkół w Oregonie. (18)
DOWIEDZ SIĘ CZEGO UCZĽ TWOJE DZIECKO
Otrzymałem list od bliskiego przyjaciela z Spokane. Jest to biuletyn ostrzegajšcy każdego
wierzšcego w tym stanie i w okolicy. Właœciwie to powinniœmy ostrzec całš Amerykę. Nosi
on tytuł „Dowiedz się czego uczš w naszych szkołach”. Zacytuję Sandy Ogle:
„Œledziłem sprawę Jeffrey’a Dahlmera. Czy zastanawiacie się co opętało człowieka, który
chce współżyć seksualnie ze zwłokami? W maju 1989 roku mieliœmy spotkanie w szkole
podstawowej w Mead (Mead znajduje się w północnej częœci Spokane), w którym udział brali
rada naukowa do spraw seksu z Mead oraz około 300 rodziców. Panował brak zgody
odnoœnie tego, czego nauczano o AIDS, zgodnie z programem edukacji seksualnej. Na tym
spotkaniu dowiedzieliœmy się, że w szkole podstawowej w Mead w zasadzie nauczano dzieci
jak uprawiać seks ze zwłokami, a także praktyk bestialstwa i homoseksualizmu. (19)
Aż trudno w to uwierzyć, lecz istniejš wystarczajšce dowody potwierdzajšce to. Omawiano
sprawę ucznia, który przyprowadził na lekcję dorosłego kochanka, po to, aby opowiedzieć
innym uczniom o ich wzajemnych relacjach. Aby dolać jeszcze oliwy do ognia padła wtedy
wypowiedŸ stwierdzajšca, że małżeństwo nie ma żadnej wartoœci i dlatego nie możemy
nauczać o małżeństwie! (20)
Czy potrzebujemy takich lekcji, które rozwijałyby zainteresowania uczniów w tym kierunku?
Czy na tym polega cała modyfikacja zachowań? Wydaje się, że tak jest. Prowadzi to tylko do
większego obłędu i tworzenia kolejnych Jeffrey’ów Dahlmers’ów. Nic więc dziwnego, że
nasze wyniki w nauce obniżajš się stale, podczas kiedy wszelkiego rodzaju przestępczoœć –
gwałty, narkotyki, alkoholizm, zabójstwa, napady – gwałtownie wzrasta. Czy wiesz co
znajduje się w programie nauczania w twoim regionie? Jeœli nie, to lepiej to sprawdŸ. Myœlę,
że „profesjonaliœci” winni sš nam tego, rodzicom – płatnikom podatków, aby przekazać
naszym dzieciom taki rodzaj wiedzy, który pomoże im wyrosnšć na odpowiedzialnych ludzi.
CZARY ZAMIAST CHRZEŒCIJAŃSTWA
Czy musimy stać z boku i biernie przyglšdać się jak czary zajmujš miejsce chrzeœcijaństwa w
naszych szkołach? W szkole prywatnej w Pacific Northwest kilka lat temu nie pozwolono
dzieciom obchodzić tradycyjnych Œwišt Bożego Narodzenia. Władze szkolne uznały, że
byłoby to niewłaœciwie. Religia nie jest dozwolona w klasach. Musi istnieć separacja
pomiędzy państwem a koœciołem, prawda?
Ponieważ Œwięta Bożego Narodzenia to œwięta chrzeœcijańskie, władze szkolne postanowiły,
że nie wolno wypowiadać nawet słowa Boże Narodzenie i zamiast corocznych obchodów
Œwišt Bożego Narodzenia, młodzież szkolna będzie zobowišzana do wzięcia udziału w
programie Zima Solistyczna. 19 grudnia œwiętowano Zimę Solistycznš w szkolnej auli pod
hasłem: „Œwiętujemy Powrót Œwiatła”.
Okładka programu oficjalnych obchodów, wręczana rodzicom i dzieciom, jest bardzo
pouczajšca. Ukazuje babilońskiego boga słońca Lucyfera oraz boginię księżyca. Wewnštrz
wydrukowany był opis programu Solistyczna Zima:
„Każde dziecko, zanim wejdzie na salę, zostanie poczęstowane ciastem słońca i księżyca,
póŸniej wszyscy usišdš zgodnie ze znakami zodiaku… monotonna intonacja rozpocznie
się wraz z wejœciem na salę. Bóg słońca i bogini księżyca wejdš na salę z każdym
wchodzšcym.” (21).
Nie jest to nic innego jak tylko œwiętowanie, które od pradawnych czasów jest satanistycznym
œwiętem czarów. Ciasto konsumowane w szkole jest symbolem tego samego, jakie pożerali
pogańscy czciciele boga słońca Baala i bogini Astores (bogini księżyca) podczas rytualnej
proklamacji stanowišcej obrzydliwoœć wobec Boga Biblii.
W pewnym momencie tego solistycznego programu, weszły dzieci z pieczštkš kodu
kreskowego na czole. Dzieci, które nie miały tego kodu kreskowego zostały odrzucone. Tylko
te dzieci, które miały kod kreskowy były wychwalane jako „godne i dobre”. Aby to
zrozumieć proszę czytać Objawienie 13:16-18. Przyjšć znamię oznacza sprzymierzyć się z
antychrystem. Pamiętajmy, że program Zima Solistyczna zastšpiła obchody Œwišt Bożego
Narodzenia.
ROZDZIAŁ KOŒCIOŁA OD PAŃSTWA ?
Ponieważ Boże Narodzenie to œwięto religijne, dlatego zostało zakazane w tej szkole. A zamiast tego program
Zima Solistyczna wprowadził dzieci w najbardziej pogańskie i satanistyczne rytuały New Age jakie można sobie
wyobrazić. Wydaje się przeto, iż ze szkół została usunięta wyłšcznie religia chrzeœcijańska, a nie pogańska
religia szatana.
WYŁĽCZNIE rozdział religii chrzeœcijańskiej od państwa jest jednoznacznie widoczny w
ulubionej ksišżce Aleksandra Lamara „Bóg wewnštrz”. Napisano w niej: „Wszyscy
jesteœmy bogami”. Przyjaciele, koncepcja o tym, że człowiek jest bogiem, jest z gruntu
fałszywa! Jest to czysty hinduizm. Jeden z autorów podkreœlił, że jest to panteizm. Głównym
Copyright (c) 2009 Pokaż mi serce nie opętane zwodniczymi marzeniami, a pokażę ci człowieka szczęśliwego. | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.